diumenge, 12 de gener del 2014

Pigolo i Estany Gento amb raquetes

Es presentava un bon dia replet de sol, així és que em decidit amb el Miquel d'agafar el cotxe i tirar capdella amunt! Haviem d'estrenar les raquetes que van portar els reis, així és que vam decidir durant la setmana que vui fariem Pigolo i Estany Gento, Colomina hi era als plans però quedava a l'aire... :)

La sorpresa ens la duiem quan ja arribavem, al veure que hi havia perill d'allaus... Tot i així em deicidit continuar i mirar a vere què! La carretera era néta i semblava que hi havia més visitants. Un bon tros de neu trobavem, així que em enllestit les raquetes i muntanya amunt!




La pujada ha sigut dureta, tot i portar raquetes la neu era dura i gelada...  El desnivell era considerable, però poc a poc em nat fent. Amb una estoneta ens em plantat al carrilet, i quina passada de vistes!!!

Tota la vall blanca, túnels sepultats, ruta prefabricada.... molt recomanable per a tothom!!







Donava gust ser alli, comparat amb l'estiu no tenia res a veure! ;)

El carrilet de seguida l'em tingut fet, i la gran sorpresa ens esperava just a Estany Gento. Un gran llac gelat increïble teniem al nostre davant, amb la boca oberta ens em quedat! Tot i que abans d'arribar-hi ens esperaven unes bones estalactites als túnels que em pogut travessar!







Després de reposar i contemplar em decidit tornar avall, tot i que em fet via rapida baixant al traves, tot el que ens podia passar és que baixessim de cul :)



Aviat em sigut a Sallente, on també ens esperaven unes GRANS vistes de mirall!!


La veritat és que ha sigut una bona sortida, on ens ha servit d'un gran entrenament i on em assolit molt més que els nostres objectius. És una ruta molt recomanable, tot i que si podeu aneu-hi quan estigui recient nevat, és millor caminar sobre ne verge que sobre neu gelada i més cara amunt!

Bé, aquí la nostra experiència. Si us interessa us deixo el link on tinc totes les fotos penjades les qual veureu millor!
Salut

Àlbum Pigolo i Estany Gento amb raquetes


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada